SPORTEN WANNEER HET JOU UITKOMT!

Vind je het prettig om regelmatig een half uurtje te sporten en bepaal jij graag zelf het moment? Met ons online abonnement van € 15,- per maand, krijg je onbeperkt toegang tot een ruim aanbod trainingen verdeeld over verschillende trainingsdoelen.

Dagelijks een training

Verschillende doelen

In de natuur

Verschillende niveaus

Voorbeeld trainingen

Om een goed gevoel te krijgen bij het type trainingen dat wij online aanbieden, hebben we hieronder een drietal voorbeeld trainingen staan. Ga er lekker mee aan de slag en bevalt het goed, sluit dan een online abonnement af.

Spierversterkende oefeningen

Wist je dat je elk jaar een klein beetje spiermassa inlevert. Het regelmatig doen van spierversterkende oefeningen is daarom essentieel om ons bewegingsapparaat optimaal te kunnen laten functioneren. 

Balans, coördinatie en motoriek

De laatste jaren is er steeds meer bewijs dat valincidenten niet alleen veroorzaakt worden door omgevingsfactoren, maar dat het valrisico vooral is gerelateerd aan een verminderde kwaliteit van het intrinsieke balanssysteem. Training kan deze kwaliteitsvermindering voorkomen.

Klachtgerichte training

Bij het ouder worden treden lichamelijke en mentale veranderingen op. De veranderingen ontstaan doordat het lichaam minder in staat is nieuwe cellen aan te maken. Er treedt een verlies van het aantal cellen op en het vocht in de weefsels neemt af. De optredende veranderingen kunnen lijden tot klachten. Voldoende beweging kan helpen bij het vertragen van deze verandering. 

Het online abonnement

  • onbeperkt toegang tot ons videoplatform met een ruim aanbod trainingen
  • trainingen van ongeveer 25 minuten
  • aandacht voor specifieke doelen zoals balans, conditie, spierversterking en klacht gerelateerd trainen.
  • een abonnement voor € 15,- per maand
  • maandelijks opzegbaar

De weerstandsband  

  • tijdens de training gebruiken wij een weerstandsband
  • het is een ideaal hulpmiddel bij het doen van spierversterkende oefeningen
  • je kan zelf bepalen hoe zwaar je wilt trainen
  • anders dan massa is weerstand minder belastend voor de gewrichten
  • de band neemt weinig ruimte in beslag

“Het waren weer fijne oefeningen om te doen. Ik merk ook dat ik minder stijf ben in de ochtend.” 

Piet61 jaar

“Mijn vrouw en ik sporten de laatste weken elke dag (nou ja, bijna elke dag) met jullie
mee. Het bevalt zo goed, dat wij ons abonnement op de sportschool hebben stopgezet.
We vinden het leuk om te doen, jullie presentatie is heel duidelijk.
De lessen maken een gedegen, professionele indruk met al die spiergroepen die aan de orde komen”

Henk en Joke74 en 76 jaar

“Vanmorgen weer heerlijk de spieren losgemaakt. Het geeft goede structuur aan mijn dag. Heel erg bedankt.”

Anneke69 jaar

Begonnen met Olga Commandeur ben ik al snel overgestapt toen ik jullie training ontdekte. Een paarweken voor mijn pensioen met een paar keer per week begonnen, nu doe ik het iedere dag een half
uur en 2 x per week wat langer. Ik kan een dag niet meer beginnen zonder een training van jullie en heb me lang niet zo fit en vitaal gevoeld”

Marian67 jaar